.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : نمودار اعتیاد در مازندران نگران کننده است
استاندار مازندران نمودار اعتیاد را در استان نگران کننده و غیرقابل قبول دانست و گفت: اعتیاد تهدید جدی فراروی سلامت و توسعه استان است.

به گزارش شمال نیوز،  سید محمود حسینی پور شامگاه دوشنبه در ستاد مبارزه با مواد مخدر خواستار آسیب شناسی در زمینه مواد مخدر و اعتیاد شد و گفت: به رغم همه تلاش‌ها و زحماتی که در حوزه‌های مختلف کشیده شد، نمودار اعتیاد در استان نگران کننده و غیرقابل قبول است.

وی ادامه داد: مازندران دارای ظرفیت‌ها و خصوصیات بارز و مثبت زیادی است و اعتیاد تهدید جدیدی برای سلامت و توسعه استان به شمار می‌رود.

استاندار مازندران با اظهار اینکه برخی‌ها هنوز عمق مسئله اعتیاد را نمی‌شناسند، گفت: همانگونه که برای مهار بیماری کرونا همه بسیج شدند برای مقابله و مهار اعتیاد نیز همه باید بسیج و وارد شوند زیرا اهمیت آن کمتر از کرونا نیست.

حسینی پور با بیان اینکه اگر کسی در خانواده خود معتادی داشته باشد، حقیقت اعتیاد را درک می‌کند، گفت: مواد مخدر و اعتیاد عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و خود این بیماری نیز معلول بسیاری از علت‌ها است.

استاندار مازندران بر لزوم اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: اگر اعتیاد را چالش اجتماعی تلقی کنیم برای درمان آن نیز دستگاه‌های مختلف نیز باید وارد شوند.

وی تصریح کرد: مواد مخدر سنتی و صنعتی گریبان بسیاری از خانواده‌ها را گرفته است و ما مسئول هستیم و نباید نسبت به این مسئله غفلت کنیم.

وی با بیان اینک حرکت به سمت مازندران با عاری بودن از اعتیاد محقق می‌شود، گفت: هر مازندرانی باید یک سفیر یپشگیری از اعتیاد باشد.

استاندار مازندران گفت: برخورد قاطع با قاچاقچیان خرد و کلان باید در دستور کار قرار گیرد زیرا اکنون دسترسی به مواد مخدر بسیار آسان است.

وی دسترسی به مواد مخدر صنعتی را آسیب زا دانست و حضور جوانان را در مساجد کمرنگ برشمرد و گفت: جوانی که به مسجد می‌رود، به دام اعتیاد نخواهد افتاد و باید جوانان را به سمت مساجد تشویق کنیم./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.